Klachten

Hoe kan ik een klacht melden, en hoe wordt deze afgehandeld?

Mocht het onverhoopt voorkomen dat u een klacht heeft over een product of over onze werkwijze, dan horen wij dit graag van u. U kunt ons hierover schriftelijk of per e-mail berichten, maar uiteraard kan het ook persoonlijker in de vorm van een telefoongesprek of een bezoek aan onze showroom. Stuurt u een klacht naar ons per e-mail? Dan zien wij deze mail graag ondersteund met een foto van het voorval en een kopie van de factuur. Wij streven ernaar om uw klachten binnen 1 á 2 werkdagen te beantwoorden, echter nooit langer dan na 5 werkdagen. U kunt uw klacht ten allen tijde mailen naar info@tuinmeubelen.beBent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl).Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Onze topmerken